Nieuws

Op deze pagina lees je nieuws van clienten, ouders en medewerkers.

Nieuwe dagbesteding van PBN - 18/01/2018

In 2018 gaat PBN zich naast het huidige zorgaanbod ook richten op dagbesteding voor mensen met een licht verstandelijke beperking. 

De eerste dagbestedingsplek die we gaan starten is een hondenuitlaatservice. De naam van de uitlaatservice is "Buddy". 

Bij Buddy kunnen straks 4 cliënten per dag werken. We gaan starten met 2 dagen per week. Welke dagen; daar zijn we nog over aan het nadenken. De bedoeling is dat we in week 16 (half april) daadwerkelijk van start gaan.

De website is bijna klaar en komt een deze dagen online. Rianne gaat Buddy verder opstarten. Zij begint in maart met de cursus van de Martin Gaus Academie tot gediplomeerd hondenuitlaatservice en verwacht haar diploma op 14 april in ontvangst te mogen nemen. Daarna gaan we echt van start.

We wensen Rianne heel veel succes met de opleiding.

Mocht je meer willen weten over Buddy, kijk dan op deze website naar de pagina over Buddy of neem binnenkort een kijkje op de website van Buddy. Wil je alvast verzekerd zijn van een plek bij Buddy, neem dan telefonisch contact met ons op 0315-236748 of via het contactformulier op deze website

logo buddy grijs
Meer inzicht voor cliënten en ouders - 14/12/2017

Vanaf 1 januari 2018 gaan wij bij PBN werken met een nieuw zorgadministratiesysteem. Dit betekent voor ons dat we de hele administratie rondom onze cliënten sneller en efficiënter kunnen vastleggen. Belangrijker nog is het voordeel dat het onze cliënten en hun ouders/verzorgers biedt. Met ZilliZ wordt het voor hen mogelijk direct in te loggen via onze website en toegang te krijgen tot hun eigen cliëntendossier. Uiteraard is alles veilig en is de privacy gewaarborgd. Met een persoonlijke inlog kan uitsluitend het eigen zorgdossier bekeken worden. Zo kunnen ouders/verzorgers inzien hoe een dag verlopen is en hoe wij vonden dat het ging met hun zoon/dochter. Voor onze bewoners biedt het nog meer transparantie. Op ieder moment kunnen zij hun eigen dossier inzien. Daarnaast is het mogelijk zelf berichten/aantekeningen in het dossier te maken. 

Wij verwachten hiermee onze zorg nog verder te kunnen verbeteren. Het systeem draait inmiddels volop en iedereen is zichzelf het systeem eigen aan het maken. Op 1 januari 2018 is iedereen daardoor helemaal gewend aan ZilliZ en gaan we helemaal over. Vanaf dan is het ook mogelijk voor cliënten en ouders in te loggen. Dat gaat overigens heel makkelijk via onze eigen website. 

Wil je graag meer informatie, neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers.

 

ZilliZ Logo
Contact